Είμαι πράκτορας της CIA

Είμαι πράκτορας της CIA: Δουλεύω για την Αμερικανική πρεσβεία στην Βενεζουέλα και γράφω άρθρα κατά παραγγελία με σκοπό την υπονόμευση της 'μπολιβαριανής επανάστασης'. Με πληρώνει όλο το καπιταλιστικό σύστημα και κατεστημένο, αλλά παρ' όλα αυτά εδώ και δύο μήνες δεν έχω ζάχαρη και λάδι στο σπίτι μου. Γράφει ο bΓιάννης Κουζηνός./bΜα πόσο εύκολο είναι τελικά να κρίνεις να κατακρίνεις και να βρίζεις έναν άνθρωπο από την ασφάλεια του σπιτιού σου, πίσω από το πληκτρολόγιό σου και πολλές φορές κρυμμένος πίσω από την ανωνυμία; Φαντάζομαι είναι πιο εύκολο να πιστεύεις ότι είμαι πράκτορας, διαπλεκόμενος και καλοζωισμένος μπουρζουάς από το να δεχτείς ότι όλα αυτά είναι δημιουργήματα ενός φανατικού εγκεφάλου με ιδεολογικές και κομματικές παρωπίδες. Του δικού σου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ Γιάννης Ιωαννίδης και Ντόναλντ Τραμπ

Le Figaro: Σ. Τσιόδρας, ο λόγος για τον οποίο οι Έλληνες έχουν αποφύγει να συνομιλήσουν με το θάνατο

Τα γεγονότα που σημάδεψαν τη χρονιά που φεύγει (βίντεο)